Wednesday, February 7, 2007

Blood, sweat and no tears



Donni! Nyt on sithen pitkhan tuskan jalkeen kala kalanen jalassa. Herasin eilen jo aamuysilta kolmen tunnin younien jalkeen ja aattelin et nyt vois lahtee kalastamaan tatuointia kun ei kerran saa unta enaa kuitenkaan. Kappailin sitte far east plazalle jossa oon kuullu olevan hyva leimameininki ja niinhan siela olikin. Loysin heti aika lupaavan nakosen liikkeen ja astuin sisaan ja sit siina hetki pohdittiin ja sketsailtiin Douglas-nimisen artistin kanssa ja alko nayttaa niin hyvalta et oli vaan pakko ruveta tositoimiin. Eka rahoitusasiat kuntoon (kiitti mutsi, muttet silti oo oikeutettu lukee mun blogia) ja sit vaan mustetta pintaan. Eka suunniteltiin et tehtais koko homma putkeen samantien mut se hyyty siihen et mulla oli electronilla joku perkeleen nostoraja haittaamassa elamaa. Oon herran pieksut poistanu sen joku 3 kertaa mut ei vaan ota uskoakseen. Olin eilen niin pissed et kirosin aaneen ykskasiseiskaa kaikille nordean tyontekijoille. Ei siina muuten mitaan kiiretta ois ollu mut ku mun tatuoijalla oli seuraavana (eli tanaan) paivana lento kiinaan ni oli vahan kuumotusta etta kerkeeko vai eiko kerkee. No eilen tehtiin sitte outlainit ja tanaan fillattiin about viitisen tuntia 12-17. Kipu oli ihan siedettavaa johonki puol neljaan asti kunnes huomattiin et meno on liian hidasta jos Doug aikoo kereta lennolleen. Jalki ei muuttunu hatasemman nakoseks mut otteet koveni sen verran et piti loppusessio vahan irvistella. Itseasiassa irvistelin aika helvetisti ja tuska oli kauhee mut "No pain, no gain", eli hoidettiin homma kuitenki kotia.
Kuvat on vahan sketseja ku on kannykkakameralla otettu mut saapa jonkinlaisen kuvan kuitenki. 300 euroa makso mokoma silakka mut on kylla sen verran laadukasta tyota ettei voi valittaa.

No comments: